::. کد نویس .::

آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی تحت وب

::. کد نویس .::

آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی تحت وب

وب نوشت " کدنویس " به شما کمک میکند که با زبان های برنامه نویسی تحت وب بهتر آشنا شوید .
آموزش های " کد نویس " را دنبال کنید و به خود ایمان داشته باشید که شما نیز میتوانید یک طراح وب شوید و به تجارت الکترونیکی بپردازید.
اگر این تارنما را میپسندید به ما لینک بدهید و " کد نویس " را به اشتراک بگذارید تا بیشتر دیده شویم .
با سپاس فراوان

چرا باید در مطالب خود تگ بزنیم ؟

سه شنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۲، ۰۱:۵۹ ب.ظ

شاید این سوال به ذهن شما هم رسیده باشد که وقتی عنوان یک مطلب برفرض مثال گویای این است که خواننده میتواند مطلب را پیدا کند پس چه نیازی به تگ داریم ؟ یا اصلا تگ زدن ( برچسب در وردپرس ) مهم نیز هست ؟

شما که یک نویسنده ی مطلبی چه در وردپرس , سیستم های وبلاگدهی و ... برای انتشار یک مطلب در فضای مجازی اینترنت هستید میبایست این امر را بسیار دقت کنید که تگ یک امر مهم از امور انتشار مطلب میباشد زیرا بیشتر خزنده های موتورهای جستجو بر حسب تگ به مطلب مورد نظر در وب سایت ها میرسند .

خزنده های موتورهای جستجویی مثل گوگل رده بندی و ارزش بیشتری به تگ ها برای جستجو میدهند زیرا در این کلمات تگ میتوان ذهن کاربر را خواند و هر آنچه به کلمه ی ای که کاربر در پی آن است را در بخش تگ ها وارد کرد و از آنجایی که کلمه ی کلیدی تگ شما به سرچ کاربر نزدیکتر باشد احتمال ورود کاربر به سایت شما از طریق موتور های جستجو بیشتر است , پس حتما قبل از این که برچسب گذاری مطالب خود را کمی با خود فکر کنید ممکن است چه چیزی راجع به مطلب شما سرچ بخورد

نویسنده » علی حاتمی - سئوپرس

نظرات  (۵)

با سلام
میشه راهنمایی کنید برچسبها در وردپرس با چه متغیر یا تابعی نمایش داده میشود.
با تشکر
با سلام
میشه راهنمایی کنید برچسبها در وردپرس با چه متغیر یا تابعی نمایش داده میشود.
با تشکر
http://www.aramis-shop.ir

با سلام
میشه راهنمایی کنید برچسبها در وردپرس با چه متغیر یا تابعی نمایش داده میشود.

سلام من شنیده ام یه تعداد برچسب رو خیلی زیاد تکرار کنیم ( کلا در تمام نوشته ها == مثلا من برچسب [ یکی دوتا میخوام سیاه مث برف ] رو اگه کلا زیاد استفاده کنم گوگل بلاک میکنه این برچسب رو در سایت من و سایت من نه تنها جزو سایت های اول نیست بلکه کلا دیگه بلاک میشه و تو هیچ صفحه ای از گوگل نیست..... 
میخواستم بپرسم چه تعداد دفعه استفاده از یک برچسب مجاز هستش و بلاک نمیشه؟؟  
جواب رو اگه میشه به ایمیلم بفرستین 
Wifihibye@gmail.com 
با تشکر فراوان 
  • آکادمی وبکیما
  • آنچه برخی از رنگ ها در مورد برند شما می گویند

    آنچه برخی از رنگ ها در مورد برند شما می گویند

     

    در مطالعه‌ای که توسط موسسه تحقیقات رنگ انجام شده است ، یک فرد معمولی در طی 90 ثانیه از اولین مواجهه با آن ، نسبت به یک محصول ، طرح رنگ وب سایت یا مارک قضاوت ناخودآگاه انجام می دهد. در مورد اهمیت برداشت اول صحبت کنید ...

    به عنوان موجودات بصری ، یکی از اصلی ترین مواردی که در مورد یک وب سایت به ما می چسبد ، علاوه بر قلم یک صفحه وب ، طرح ، تصویر ، طرح رنگی است که در آرم و در صفحه موجود است. رنگ های مختلف به طور ناخودآگاه احساسات خاصی را در ما ایجاد می کنند و رنگ های خاصی بهتر از سایرین در کنار هم قرار می گیرند.

    طرح های رنگی وب سایت توانایی ایجاد تأثیر مثبت بر بازدید کنندگان وب سایت شما یا مخاطبان هدف برند شما را دارند. شما می خواهید که کاربرانی که از سایت شما بازدید می کنند نسبت به برند شما احساس راحتی و عمل کنند. حتی اگر کاربران متوجه نشوند که رنگ ها چقدر مهم هستند ، اغلب یک واکنش ناخودآگاه است.

    رنگهای مختلف عواطف مختلف را نماد و برانگیخته می کنند. بنابراین هنگام انتخاب رنگ ها به نمایندگی از طرح های رنگی برند و وب سایت خود ، باید تصمیم بگیرید که مارک شما دقیقاً چه چیزی را منتقل می کند و مخاطب هدف شما چه کسی است.

    رنگهای رایج وب سایت و آنچه آنها نشان می دهند

    سفید / نقره ای - سفید / نقره ای اغلب برای انتقال پختگی ، سبک و کلاس استفاده می شود. برخی از مارک های پیشرفته و پرکاربرد از این رنگ تمیز و یکنواخت برای نشان دادن آنها استفاده می کنند. یکی از معروف ترین اپل است که به طور گسترده ای به عنوان یک رهبر فکر صنعت شناخته می شود و نمایانگر طراحی و فرم با کیفیت بالا است.

     

     

    قرمز  - قرمز اغلب برای هیجان ، سرگرمی و در مصرف انرژی بالا استفاده می شود. قرمز نیز معمولاً به عنوان یک تماس جدی برای رنگ اکشن مورد استفاده قرار می گیرد . ESPN برای ایجاد هیجان و انرژی از رنگ قرمز برای آرم خود استفاده می کند.

     

    YELLOW  - نوعی شاداب ، شاد و خلاقانه را تحریک می کند. اغلب در محصولاتی که کودکان را هدف قرار می دهند استفاده می شود. اسنپ ​​چت از زرد به طرز مثبتی استفاده کرد و به دنبال جلب جمعیتی بزرگ و متنوع بود و احساس راحتی و سرگرمی را به همراه می آورد.

    هنگام انتخاب رنگی برای نام تجاری یا وب سایت خود ، مهم است که نه تنها از نظر آنچه در جستجوی آنها هستید بلکه به آنچه مورد نیاز شماست ، بین مخاطبان خود بیاندیشید. اگر مخاطب مورد نظر شما افراد مسن تر باشد ، رنگ زرد اغلب می تواند چشم را لکه دار کند و خوانایی را مهار کند. توصیه می شود در اکثر موارد از متن تیره یا سیاه استفاده کنید تا تضاد حاصل شود. همچنین افراد با اختلالات بینایی را نیز در نظر داشته باشید.

    سبز  - سبز اغلب برای انتقال سلامتی ، ایمنی و طراوت استفاده می شود. Whole Foods نمونه ای از یک مارک تجاری است که از رنگ سبز در آرم خود برای انتقال ترکیبی از طراوت ، سلامتی و طبیعت استفاده می کند.

    آبی  - آبی اغلب برای انتقال صداقت و اعتماد استفاده می شود. با توجه به آرامش بخش و قابل اعتماد بودن ، آبی قابل دسترسی است و برای آرام کردن کاربران وب شناخته شده است. بسیاری از سایت های رسانه های اجتماعی از رنگ آبی ، از جمله توییتر ، فیس بوک و لینکدین استفاده می کنند. برای سایتی که شخصی قصد دارد برای مدت طولانی در آن حضور داشته باشد ، یک رنگ خوشایند است.

    هویت برند شما باید یکی از این رنگ ها باشد که رنگ اصلی نمایانگر برند شما خواهد بود (کوکا کولا با رنگ قرمز نشان داده شده است ؛ مک دونالد با رنگ زرد نشان داده شده است). پس از داشتن این رنگ ، چهار (حداکثر) رنگ اضافی برای ساخت پالت خود انتخاب کنید. ابزارهای مختلفی وجود دارد که به شما کمک می کند رنگهایی پیدا کنید که رنگ اصلی شما را تکمیل کند (برای مثال ، این  چرخ چرخ Adobe Color و این تولید کننده طرح رایگان رنگ ). برای مرجع ، می توانید راهنمای زیر را نشانه گذاری و ذخیره کنید.

     

     

    یکی از مهمترین رنگهای موجود در برند شما ، رنگ CTA است. بهتر است یک رنگ را انتخاب کنید که بر خلاف رنگ اصلی شما در چرخ رنگ باشد. این رنگی خواهد بود که کاملاً با رنگ اصلی شما در تضاد است و در صفحه مشخص می شود. این رنگ باید به عنوان رنگ CTA مورد استفاده قرار گیرد تا توجه شما را به هر عملی که می خواهید کاربر انجام دهد مورد استفاده قرار دهد. این رنگ باید یک رنگ اضافی در پالت شما باشد ، به صورت کم مصرف و فقط در مواقعی که می خواهید کاربر اقدام کند. این کار به کاربر آموزش می دهد تا این رنگ را با دعوت نامه ها برای انجام عملی مرتبط کند.

     

     

    قوام در مورد برند شما مهم است ، بنابراین مهم است که پالت رنگ خود را در تمام موارد مارک خود پیاده سازی کنید.

     

    سؤالاتی در مورد ایجاد طرح های رنگی وب سایت و چگونگی ارتباط این انتخابها با طراحی بصری جذاب  وب ؟ ما دوست داریم کمک کنیم! بیایید صحبت کنیم!

    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima
    webkima

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی