::. کد نویس .::

آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی تحت وب

::. کد نویس .::

آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی تحت وب

وب نوشت " کدنویس " به شما کمک میکند که با زبان های برنامه نویسی تحت وب بهتر آشنا شوید .
آموزش های " کد نویس " را دنبال کنید و به خود ایمان داشته باشید که شما نیز میتوانید یک طراح وب شوید و به تجارت الکترونیکی بپردازید.
اگر این تارنما را میپسندید به ما لینک بدهید و " کد نویس " را به اشتراک بگذارید تا بیشتر دیده شویم .
با سپاس فراوان

آموزش ریپ کردن قالب سایت

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۵۱ ب.ظ

با سلام خدمت دوستان عزیز و همه ی عزیزان علاقه مند به طراحی و برنامه نویسی سایت

در این قسمت از آموزش قرار هست آموزش کپی کردن کدهای قالب یک سایت رو برای شما آموزش بدیم

وب سایت مورد نظر ما در این بخش : Sadjad.ac.ir

دانشگاه صنعتی سجا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای انجام این امر شما میبایست ابتدا سایت مورد نظر رو باز کرده سورس کد اصلی سایت رو با فشار دادن کلید های ( Ctrl + U ) بیارید

پس از انجام این امر هر آنچه کد در صفحه میبینید کپی کرده و در نرم افزار ( note pad ) و یا ( note pad ++ ) و یا ( dream viewr ) بگذارید paste کنید !

هک دانشگاه سجاد مشهد

مطابق تصویر فوق میتوانید مشاهده کنید !

بعد از این کار شما میبایست کلیه ی فایل های استایل و فایل های جیکوئری رو که در سورس کد ها مشاهده میکنید باز کرده و سپس آن ها را درپوشه ای مخصوص ذخیره نمایید .

دقیقا مطابق شکل بالا که فایل های CSS را مشاهده میکنید !

میبایست یک پوشه درست کرده و تمام فایل های HTML و CSS  و Jquery را ذخیره کنید ( فایل های جیکوئری با پسوند JS ) قابل مشاهده میباشند .

پس از انجام این امر لازم است کلیه ی فایل های این سایت را ذخیره کرده ( Ctrl + s ) را زده سپس web page complet را انتخاب کرده که تمامی فایل های این سایت ذخیره سازی میشوند .

پس از این امر در نرم افزار های نوت پد پلاس  پلاس , دریم ویور و یا نوت پد ساده میتوانید فایل های خود را مرتب کرده و مشابه سایتی که در نظر داشتید را داشته باشید .

در نظر داشته باشید که زمان کار با نوت پد پلاس پلاس میبایست زبان ( Language ) خود را روی PHP یا HTML قرار دهید و Encoding را بر روی UTF-8 قرار دهید تا بهم ریختگی نداشته باشید و بتوانید راحت کار کنید .

پس از این قالب خود را در قالب یک فایل html ذخیره کرده وطبق آدرس دهی های سایت ( مثلا فایل style.css در پوشه ی css میباشد ) میبایست به آنها آدرس دهید و یا از کدها جای آنها را تغییر دهید .

خوب بالاخره تونستید یک قالب سایت رو ریپ کنید ولی نصیحت من به شما این هست که هیچ وقت این کار رو انجام ندید چون مطمئنا طراح قالب هیج وقت از شما راضی نیست و احتمالا مشکلات اخروی داشته باشید !!! این فقط یک نصیحیت بود

شما خودتون خیلی راحت تر میتونید یک قالب رو خودتون طراحی کنید و از طرح خودتون لذت ببرید تا یک قالب رو ریپ کنید و مشکلاتی که عرض کردم

موفق و معید باشید

علی حاتمی

 

نظرات  (۱۹)

عالی
پاسخ:
خواهش میکنم عزیز
سلام
خسته نباشید
من میخام یه قالب ریپ بزنم
 میشه واسم انجام بدید؟؟

اطلاع بدید  لطقا
09365882752
ممنونم
پاسخ:
سلام عزیز 
از طریق فرم تماس سایت در تماس باشید در خدمتیم
سلام. منظورتون از پوشه چیه؟ داخل نت پد پوشه درست کنیم؟ کجا؟
پاسخ:
یک پوشه (  new folder ! ) درست کنید که فایل هاتون مرتب باشه ! 
فقط همین :)
من فک میکردم یک کد html میده و ما اون رو در قسمت ویرایش قالب کپی میکنیم. ولی فک کنم این جوری نیست. باید محتویات کل پوشه رو در یک جایی از سایت آپلود کنیم که این به درد ما وبلاگ نویسا نمیخوره. درسته؟
پاسخ:
بله :)
چه خوب بود
سلام من نگرفتم چی شد میشه واضحتر بگید و آموزشی کامل بزارید ممنون میشم
سلام.مدیر بلاگ اگه میشه واضحتر توضیح بدین.شاید برا شما اسون باشه اما واسه منه نوعی مطالب گنگه.مرسی 
لطفا بگین که چطور فایل های جاوا و سی اس اس و کل محتویات رو تو سایت پیاده کنیم؟دو تا عکس با کیفیت هم بزارین بد نیست.دمتون گرم.
  • مینو محمدی
  • خیلی خوب بود  و مفید
    سلام خسته نباشید من می خواستم از روی یه سایت برام ریپ بزنید تمام مشکلاتش هم با خودم پای خودم فقط می خوام برام ریپ بزنیدش به این شماره اس ام اس بزنید برای ریپ 09367170779
    سلام
    داداش بیزحمت اگه میتونی جواب بده خیلی لازمم!
    قبل از سوالم اولا تشکر میکنم بابت توضیحات خوبتون
    ثانیا جناب من میخوام سایت دانشگاه و رپ کنم!
    به صورتی که تو قسمت نمایش کارنامه لیست نمراتی من میخوامو نمایش بده
    یعنی یه سایت فیک از دانشگاه بزنم یه با هر پسوردی وارد پوفایلم بشه بعد نمراتی خودم وارد کردمو نشون بده
    خواهش میکنم اگه اطلاعاتی تو این زمینه دارید جواب کامنتو بدید
    مچکرم

    پاسخ:
    سلام 
    همین مراحلی که قید شده رو طی کنید .
    سلام من یه اموش صحیح کامل ریختن قالب روی هاست می خوام من خودم می ریزم سایتم ناقص باز میشه
    سلام
        یه قالب خریدم بنام سون مگ و اطلاعات سایت دیگه ایی که داشتم توش درون ریز کردم ولی بهم ریخته پشتیبانی هم متاسفانه نداره میتونید برام درستش کنید و بفرمایید حق الزحمه شما چقدر میشه ؟

    ممنون عابدینی
    چطور میتونیم قالب یه سایت رو توی asp.net  کپی کنیم اگه میدونید بگید 
    وقتی میام تو سایت کنترل u میزنم کد هایع سایتو نمیاره واسم... تو سیستم عاملایه مختلف کلیدایه ترکیبیش فرقی داره؟
  • سامان معصومی
  • مشکلات اخروی برای شما که آموزش دادین بیشتره

    بسیار آموزش عالی بود

    هنوز تست نکردم اما قصدش رو دارم

  • آکادمی وبکیما
  • شهاب جاویدی
  • اموزش بورس در شیراز

    https://b2n.ir/h19767

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی